Bestellingen
• Kies in het hoofdmenu winkel of webshop. In het winkel-gedeelte vindt u al onze producten terug die ook in onze winkel te Aalst beschikbaar zijn. In het het webshop-gedeelte vindt u ook deze producten en alle andere producten die wij kunnen leveren via koerierdiesnt, deze extra producten zijn dus niet beschikbaar in de fysieke winkel te Aalst.
• Klik op de knop van een categorie op de menubalk. Een keuze menu ontrolt zich, maak uw keuze en klik op het gewenste product.
• In een nieuw venster opent de menu van de aangeboden artikelen.
• Maak uw keuze en klik op de knop met de afbeelding van een winkelkar om het product te bestellen.
• In het volgende venster bestaat de mogelijkheid om het aantal te wijzigen of een product te verwijderen, of er kan verder gewinkeld worden.
• Is de bestelling afgerond, klik dan op de knop “Ga verder naar checkout”.
• Na bevestiging toont het nieuwe venster de volgende mogelijkheden. U bent reeds klant, log dan in met uw account gegevens. Paswoord vergeten? Geen probleem tik enkel uw mailadres in en er wordt een nieuw paswoord naar uw mailadres gestuurd.
• U bent een nieuwe klant vul dan zorgzaam alle gegevens in.
• Nadien kan u klikken op de knop “Inloggen” nadien kan u nog de adresgegevens bijwerken indien nodig. Klik dan op “Ga verder naar checkout”.
• In de volgende pagina staat de verzendmethode vermeld en kan u de servicevoorwaarden lezen en aanvinken als akkoord. Klik dan op “Ga verder naar checkout”.
• Er opent een nieuwe pagina met de betaal keuze bankoverschrijving of Egenico.
• Bij keuze van Ingenico kan u betalen met Visa, Mastercard, Bancontact, Paypal of iDEAL.
• De betaling gebeurt onder een beveiligde link naar de pagina van Ogone/Ingenico.
• Een mail wordt verstuurd met de bevestiging van uw bestelling.
• Een tweede mail volgt later met de bevestiging van uw betaling.
• Een derde mail bevestigt de verwerking van uw bestelling in ons magazijn.
• Een vierde mail bevestigt de verzending samen met de track & tracing gegevens zodat u online kan volgen waar uw bestelling zich bevindt..
Leveringen
Uw bestelling wordt toegezonden met GLS koerier -en/of palletdienst.
Bestellingen voor 12h00 worden de volgende werkdag geleverd in België ten zij anders vermeld bij de bestelling. Voor Nederland is dit gemiddeld twee werkdagen. Voor andere landen is het afhankelijk van de afstand van ons magazijn en kan dit soms meerdere dagen in beslag nemen.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een mail met de track & trace gegevens zodat u online kan volgen waar uw bestelling zich bevindt. Het is echter wel noodzakelijk dat u bij uw registratie een correct e-mailadres aangeeft.
Indien bij aflevering niemand de bestelling in ontvangst kan nemen, of bij afwezigheid, zal de koerier een bericht achterlaten met de melding wanneer uw goederen terug aangeboden worden, of met het telefoonnummer voor een nieuwe leveringsafspraak te maken. Indien op voorhand aangegeven, kan de koerier ook de zending aanbieden op een ander adres.
Levering van een bestelling hoger dan 100,00 € is gratis, met uitzondering op palletleveringen. Anderzijds voor bestellingen lager dan 100,00 € is de leveringskost in de Benelux en Duitsland 8,00 €. Voor andere landen wordt een ander tarief toegepast welk duidelijk vertoond wordt alvorens over te gaan tot de betaling.
Verzendingen per pallet zijn afhankelijk van het volume en worden vermeld bij het afrekenen.
De leveringskost voor colli is niet van toepassing voor dealers enkel op particuliere klanten.